Jag har fått en utmaning..

Sedan jag fick distresserna har jag knappt vetat vad jag ska måla.. Innan jag fick distresserna tänkte jag att OM jag hade dem skulle jag göra det och det och det och det…ja ALLT. Sen när jag fick dem så blev jag helt stirrig, vill göra allt på en gång men vet inte vilken ände jag ska börja i. Egentligen borde jag öva, öva, öva. Så jag borde kunna färglägga vad som helst. Till slut tröttnade Hasse på att jag velar hela tiden och har nu gett mig en liten utmaning.

Varje vecka, under fyra veckor, ska jag färglägga två motiv med distresserna. Just för att öva.. Denna vecka ska det vara en växt och en figur. Så det är väl bara till att sätta igång?

Denna vecka har jag valt två digitala stämplar. Den ena heter Precious Moments från Sarah Kay som jag hittade som coloring page. Den andra digitala stämpeln kommer från Beccy’s place och heter Clematis Beccy, den hittar ni här.

Så önska mig nu lycka till!

Leave a Reply

