Scrapträff i morgon

Har passat på att uppdatera lite foton i fotoutmaningen 365+1 foton 2012. Jag tar mig aldrig tiden att lägga upp det här, tyvärr. Tack för alla fina kommentarer, jag läser dem men är sämst på att kommentera på alla era fina bilder. Får bli skärpning där.

Nu är det dags att välja kurser inför hösten. Det är valfria kurser som gäller nästa termin och då finns det några kurser där vi har en garanterad plats och vill vi läsa annat får vi söka som vanligt. Jag ska läsa en kurs där jag är garanterad en plats på, det är ekonomistyrning, sen ska jag försöka hitta lite andra kurser att söka tills på söndag då anmälan ska vara inlämnad. Vad tror ni om att bli ekonom med inriktning på amning och bröstmjölk? Eller varför inte läsa kursen “Att vara tonårsflicka i Sverige på 2000-talet”? Det finns mycket konstiga kurser men jag får nog hålla mig inom ekonomiområdet.

I morgon ska jag följa med Marina samt Petra som har Jaspers kullbror till en scrapbookingträff i Slätafly. Slätafly är typ världens ände, inte riktigt men ganska nära. 🙂 Jag vet inte alls vad detta innebär då jag är ny på ämnet men har fått order om att ta med mig mina scrapbooking-grejer så att jag kan scrappa på plats. Så det känns som att det kan vara hög tid att packa nu…så jag får väl helt enkelt ta tag i det.. Det här kommer bli skoj!

Korten jag gjorde till påsk och födelsedagarna som har varit har fortfarande inte kommit upp här, men de kommer…snart..

Ha det bra allihop!

Leave a Reply

