Cutterpede

Här har det inte pysslats så mycket den senaste veckan. Tenta var det förra veckan och även denna veckan har det varit mycket plus att jag har tagit mig alldeles för mycket ledigt. Det är väl nackdelen med att planera sina studier själv. 😉

Förra veckan gjordes ett födelsedagskort som jag ska försöka komma ihåg att lägga upp här imorgon.

Idag har jag beställt en cutterpede som
jag får av sambon, då han tycker jag behöver en. 🙂 Tack älskling! Jag hoppas att den kommer i veckan.

Idag har det gjorts ytterligare ett grattiskort men det kommer upp här en annan dag.

NU – Earth Hour!

Leave a Reply

