Cards, Crafting, Template

Grattiskort och mjölkpaket

Även Marcus fick i tisdags ta emot både kort och ett “mjölkpaket” fyllt med choklad. Kortet är det andra kortet jag gjorde och har legat här på vänt. Hade då inte fått mina promarkers så därav är det väldigt sparsamt färglagt.

Mallen till mjölkpaketet kommer från Lotta’s Vrå och ni hittar den här.

Marcus som inte gillar att bli firad fick en kryptisk text längst ner på kortet med ordet “VARDAGSBESÖK” markerat i blått, vilket han har valt att kalla firandet för. 🙂

20120311-202524.jpg

 

20120311-202619.jpg
Även här har jag bara mobilbilder, då minneskortet till kameran valde att sluta fungera några dagar.

I torsdags kom äntligen mina promarkers och nu är det öva, öva, öva som gäller. Har fått en beställning på barnkort också så det är det jag håller mig sysselsatt med nu.

1 thought on “Grattiskort och mjölkpaket”

Leave a Reply

