Paket till mig!

Idag fick jag alla saker som jag vann i söndags, där snackar vi snabb leverans! Tack Ann-Charlotte! Snabbare leverans än från tradera där man betalar för frakten. 🙂 Någon som också levererade snabbt var PY Hobby som jag beställde mönstrade papper från i helgen. De kom idag och jag är så nöjd! Papperna var ljuvliga! Beställde tre First edition paper pad. New Leaf, Daydream och Summer Breeze. Så lite enfärgade cardstock ska snart inhandlas sen är jag nöjd och klarar mig ett tag.

Chokladkortet levererades idag till min syster och fler kort och annat läggs upp ikväll eller imorgon.

Nu blir det besök hos Marina, Tobbe och Alice tillsammans med Marcus! Ha en trevlig kväll allihop!

Leave a Reply

