Cards

Mitt första kort

Alla är vi nybörjare någon gång och det är precis vad jag är. Här är mitt första kort som jag skulle hinna göra till sambon lite snabbt innan han kom hem från jobbet, samma dag som jag fick mina grejer. Insåg ganska direkt att jag skulle limmat motivet istället för att sätta distanskuddar. Insåg också att en meter band inte räcker särkilt långt..

Väntar fortfarande på mina Promarkers så jag har fått använda mina Aquamarkers iställlet. Aquamarkers var inte min grej och tror jag fick en gammal förpackning med mig hem för flera av spetsarna torkade nästan direkt. 😦 Så jag har använt mina Aquamarkers som en vanlig tuschpenna istället vilket gör att jag inte har så mycket färger att välja på.

Jag har gjort egna tickets som passar mig och de kort jag gör men idén är lånad från Sasha och dem samt andra tickets hittar ni här. Kaninerna är en av Meljens söta digistamps och den finns att ladda ner gratis här.

1 thought on “Mitt första kort”

Leave a Reply

