Man ska aldrig säga aldrig..

Väntade med spänning på resultatet av utlottningen av Ann-Charlottes fina blog candy i fredags, men kom då på att den slutade just i fredags. Sen har jag glömt kolla bloggen och kom på det nu. Jag som aldrig brukar ha någon vidare tur hade det tydligen denna gången. För tänka sig att jag vann!! Så himla glad blev jag! För mig som inte har så mycket dekorationer, stämplar och annat än passar det här perfekt. Helgen kunde inte slutat bättre!

Detta är vad jag har vunnit:

48 sheets “Alla Prima” Collection 6×6 paper stack
Reprint stämplar – Älskar dig, Carpe diem, Grattis
Vilda Stamps – Scrappgumma
You Do Pearls vita
Ranger Crackle accent
Säckväv, blommor och band
WebRep
currentVote
noRating
noWeight
3 thoughts on “Man ska aldrig säga aldrig..

  1. Grattis till candyn, jag vet precis hur du känner det. För jag har också varit med om det. Man tror knappt att det är sant, så kände jag det i alla fall. Å min vinst kom precis lagom till min födelsedag 🙂 kunde inte ha blivit bättre. Så grattis ännu en gång.

    Kram
    Sussie B

Leave a Reply

