Card folding, Cards

Chokladkort

Igår kväll satt jag och skapade mitt första chokladkort. Jag gillar verkligen den idén och dessutom var det himla roligt att göra. Det kommer garanterat att bli fler chokladkort. Giraffen har jag hämtat från Shery K Designs.

Chokladkortet kom till min vrå från en annan vrå, nämligen Lottas Vrå. Där hittar ni hur man gör och kan även inspireras av alla hennes andra fina alster.

Har ingen choklad hemma men tanken är att fickorna på insidan ska fyllas med varsin liten chokladkaka. På insidan finns även en hälsning till mottagaren. Kortet kommer att levereras senare i veckan.

1 thought on “Chokladkort”

Leave a Reply

