Crafting

Scrapbooking och blogcandy

Förra veckan föddes en tanke i mitt lilla huvud. Ni vet en sådan där tanke som jag brukar få: “Detta ska jag göra och jag ska göra det NU, helst igår.” Sex dagar senare sitter jag här med lite papper, små blommor, lim och annat nödvändigt, jag har börjat med scrapbooking. Pennor är beställda från England och jag hoppas att de ska dimpa ner i lådan i denna veckan. Mamma höll på att sätta kaffet i halsen när jag berättade om pennorna. Men jag beställer pennorna för 18kr/st fraktfritt från England och hade jag köpt de inne i stan i hobbybutiken Simsalabim så hade jag fått betala 32,50kr/st. Jag tror ni alla förstår vilket alternativ jag väljer.

Har budat hem två stansar från tradera idag, betydligt billigare än att köpa i butik, inkl. frakt. Via Tradera och den ene säljarens info hittade jag till denna blog och hon firar ett år med bloggen och lottar ut ett jätte-bloggcandy-paket, med sista dag idag. Oj, oj! Tänk om man vann. Men den turen har jag aldrig, vet inte hur många gånger jag har varit med på sånt men aldrig haft tur. Men man ska aldrig säga aldrig. Men spelar man inte kan man ingenting vinna.

Tack Milla för all hjälp och alla bra tips, jag blev så glad för ditt mail!

Får väl lägga upp en bild på mina två alster jag har hunnit göra denna veckan, men det får bli en annan dag.

2 thoughts on “Scrapbooking och blogcandy”

Leave a Reply

