DAG 8 – Kost

Jag nämnde igår att vi hade köpt Frebaco’s – Fullkorn havreringar med hallon och jordgubbar. Smakade dessa imorse och gud vad goda! Både havreringarna och jordgubbarna som var i. Oj, vad mycket jordgubbssmak. Nam, nam, nam! Både hallonen och jordgubbsbitarna var jättestora, ja även havreringarna. Hallonen var hela men smakade tyvärr lite för mycket hallonsmak, kan misstänka att de tappade hela flaskan med hallon-essence i men H tyckte dem var helt okej. Verkligen en ny favorit! Längtar till morgondagens frukost!

Förmiddagens mellanmål blev kvarg med vaniljpulver (som alltid) och idag hade jag varma äpple med kanel. Alltså detta måste ni prova även ni som inte är så glada för äpple i vanliga fall, som jag.. Så gott!!

Jag har ingen aning om vad jag ska bjuda på när vi ska fira våra födelsedagar. Blir snart knäpp! Kanske skulle ta och baka något i alla fall, så att folk blir lite socker-glada. Jag som knappt kan baka utan att smaka smeten får verkligen kämpa om jag ska genomföra detta. Kanske ska bjuda på något som jag inte själv gillar, typ Budapest-bakelse eller något. Haha! Då blir det ju lätt. För den verkar ju alla andra gilla. Men jag har nog inte kunskaperna för det. Jag får fundera lite till, det är ju några dagar kvar.

Leave a Reply

