DAG 1 – Första frukosten

Så var vi äntligen igång med vårt lilla Kickstarts-program/Fitnessfighten.

Första frukosten är intagen. Klockan 5.45 ringe klockan för att jag skulle kunna förtära frukosten tillsammans med hanen innan han åker till jobbet. Herregud vad mycket mat. Jag är van att slänga i mig två mackor på fem minuter. Nu var det en himla massa mat och en sur yoghurt (tydligen ska fil vara bättre) som skulle förtäras. Så tog 20 minuter för både Hasse och mig att få ner. Men i övrigt var det himla gott.

Nu så här i efterhand är man sådär härligt mätt. Inte riktigt proppmätt men det är nog inte långt ifrån. Man känner att magen mår bra helt enkelt.

Jag hälsar dagen varmt välkommen med ett stort glas vatten och stoppar ner näsan i min bok om Microekonomi.

NU KÖR VI!

20120201-073733.jpg

Leave a Reply

