365+1 foton 2012 – 29 Brott (7 av 366)

På fredag är det dags för tenta i juridik och vad passar väl bättre än temat brott? Så denna veckan har jag fullt upp med att tenta-plugga. Usch och fy, nu börjar ångesten komma. Alltid tenta-ångest innan en tenta. Vilken tur att jag faktiskt tycker om att göra prov och tentor. Tycker det är riktigt roligt när jag väl sitter där och ska prestera, men ändå kommer alltid ångesten smygandes när det närmar sig. Är nog mest rädd för att inte klara det. Men det ska nog gå bra. Första salstentan dessutom men sen blir det bara hemtentor nästa termin.
Det kommer gå bra….intalar jag mig…

3 thoughts on “365+1 foton 2012 – 29 Brott (7 av 366)

Leave a Reply

