365+1 foton 2012 – 35 Detalj (3 av 366)

Idag kom ett litet, litet brev på posten. I det låg den sista lilla detaljen till min virkade mössa, nämligen mina namnband som dessutom är beställda från just Mina namnband. Så nu ska min första mössa skickas till en alldeles speciell liten tjej. Jag hoppas att jag hinner fixa den i helgen.

För övrigt så är febern borta dock saknas fortfarande energin och “hängigheten” är ett faktum. Har tvingat mig själv att plugga i 5 timmar nu men det har gått förvånansvärt bra ändå. Uppgiften i juridik lämnades in tidigare idag så det är klart och nu återstår statistik-projektet. Bara att kämpa vidare.

Det är väl märkligt att jag alltid “ger upp” när det är nära slutet. Så är det alltid, med allt. Allt är roligast i början och kämpigast i slutet, borde det inte vara tvärtom? Borde man inte hoppa på små moln när man bara har en uppgift kvar på ett prov eller ett kapitel kvar på en bok? Men som tur är så fixar jag det alltid ändå på något underligt vis.

9 thoughts on “365+1 foton 2012 – 35 Detalj (3 av 366)

    • Hmm.. kommer inte ihåg exakt men gå in och kolla. Ca 250-300kr för 50st. Såklart billigare om man beställer fler, men man ska ju hinna virka med. 😉

Leave a Reply

