Cards

Virkat till de minsta

Har hittat flera fina mönster till virkade mössor på nätet och ikväll blev min första mössa klar. Nu väntar jag på garn i fler roliga färger så att jag kan fortsätta och jag har redan fått min första beställning. 🙂 Inväntar även fler söta knappar. Bara hör av er om ni är intresserade.

Mössa svart/röd i storlek 1-4 år. Finns i storlekarna 0-3 mån, 3-6 mån, 6-12 mån och 1-4 år. Garn: 100% akryl.
Originalmönstret har jag köpt från Beezy mom’s Creation

Tossor till de allra minsta, grå. Storlek 0-3 månader. Garn: 75% ull, 25% polyamid.

Leave a Reply

