Herr Igelkott!

Idag var det första dagen på jobbet efter studieuppehållet. Värst trevligt att vara tillbaka. 🙂 Har längtat lika mycket till jobbet nu som jag längtar till studierna när hösten kommer.

Nu precis såg vi Jasper kuta över tomten, vi funderade på vad han såg när vi plötsligt hörde att det prasslade rejält där han stod. Då kom herr igelkott fram bakom en tunna och trippade vidare in i häcken. Jag var snabbt där med kameran men höll på att slänga den långt, långt iväg då det var alldeless för mörkt för att ens kunna fokusera. Ganska irriterad över min ilska hör jag Hasse bakom axeln. “Men du ser fan till att ta av mitt objektiv innan du slänger iväg den.” 🙂 Ingen kamera slängdes utan Hasse laddade snabbt ner en ficklamps-app till mobilen och assisterade mig. Tack hjärtat! ❤

 

Herr Igelkott

Leave a Reply

