Biobesök

Ni som känner mig väl vet att jag inte är någon stor filmfantast. Jag är alldeles för rastlös för att sitta still och sitter oftast bara och väntar på att filmen ska ta slut. Detta innebär att jag i mina dagar inte har sett jättemycket film, men jag har börjat bättra mig. Har aldrig sett så mycket film som efter jag träffade Hasse.

Ikväll bjöd han med mig på bio då han tyckte att jag behövde komma hemifrån en stund. Pirates of the Caribbean 4 i 3D visades på duken. Mycket bra, mycket bra! Den rekommenderar jag och Johnny Depp spelar ju Jack Sparrow så himla bra, gillar skarpt!

I morgon står klipp och färg hos frisören på schemat. Jag måste damma av kalufsen innan jag börjar jobba igen!

Leave a Reply

