Middagsbjudning

Efter mitt inlägg igår kväll filmade jag Jasper när han drömde. Jag slår vad om att det var om hårtovan han drömde om. Jag ska se om jag kan lägga ut den här lite senare.
Idag är det projektarbete som står på schemat. Det är bara två veckor tills jag börjar jobba nu, det ska bli så skönt att komma tillbaka till jobbet och att verkligen kunna vara ledig när man är ledig.

Idag sitter Skräpet och väntar på middag under vårt päronträd. Hoppas INTE att han får någon, han har torrfoder som väntar här inne. Undrar vilket han föredrar? 😉

Middagsbjudning

2 thoughts on “Middagsbjudning

Leave a Reply

