Grymt, jag vet!

Det är lite svårt att hitta studiemotivationen när det är så här fint väder ute! Så då kände jag att det var viktigare att blogga..

Alla ni som känner mig vet att jag har fobi för insekter och att jag är extra rädd för just getingar. Mia gav mig därför en insekts-/getingfångare i julklapp. Jag hällde lite saft i den och hängde den i vårt äppelträdet igår. Idag låg där en bålgeting och två getingar. Grymt kanske ni tycker. Men jag har de hellre där än under fötterna och tassarna på mig!

3 thoughts on “Grymt, jag vet!

  1. Wow, vilken gigantisk geting. Ja för min del får de gärna hålla sig där i också 🙂 Inte för att jag är rädd för dem utan för att de är så himla irriterande. De ska alltid flyga mitt framför ansiktet på en och sedan är de enorma förföljare. Blä!

    Kul att se att du börjat blogga igen!

    kram Ingela

Leave a Reply

