Gran Canaria – Dag 1

Gran Canaria besöktes tillsammans med Mamma, Hasse, Mia & Anders 23/10 – 30/10 2010. Denna resa vann mamma på Bingolotto förra året och vi fick därmed möjlighet att åka på vår första familjesemester tillsammans. Vi bodde på Hotel Marina Sol i Playa del Aquila, San Agustin.

Den första dagen gick åt till att se sig omkring, göra ett besök på stranden i San Agustin och avnjuta en fantastisk middag på restaurang Bamira.

 

Jag på mammas balkong. Här har vi precis kommit fram till hotellet.

 

Lyckliga mamma har äntligen fått återvända till Gran Canaria!

Soluppgången från vår balkong.

 

Efter morgonens frukost samlades vi åter igen på mammas balkong med denna fantastiska utsikt.

 

Jag och finaste mamma.

 

 

Hotellets pool.

Dadelpalm.

 

 

Så här blir det när Hasse kräver att man ska vara fotogenisk.

Anders, Mia & lilla mamma i bakgrunden.

 

Stranden nedanför hotellet.

 

 

Mamma och jag på Playa del San Agustin.

 

Bonusbild - Hasse & jag på Playa del San Agustin.

 

Middag på restaurang Bamira, mitt emot hotellet.

Fortsättning följer…

 

4 thoughts on “Gran Canaria – Dag 1

  1. Äntligen tillbaka till bloggandet… Det var på tiden. Fina bilder. Ser ut som om ni haft det bra på resan.
    Själv sitter jag i Skåneland nu och laddar inför kvällens match. Malmö FF-Mjällby AIF. Vinst = Guld. Shit vad man kommer vara nervös…
    Vi syns och hörs!

Leave a Reply

